خرید ظروف چینی مقاوم برای مصرف روزانه

دوشنبه 7 شهریور 1401
خرید ظروف چینی مقاوم برای مصرف روزانه

شاید بارها به هنگام خرید ظروف چینی از فروشندگان بابت خرید ظروفی که برای مصرف روزانه و شستشو در ماشین ظرفشویی مناسب باشند راهنمایی گرفته باشید. اما متاسفانه بعد از مدتی استفاده متوجه شده اید، طرح و نقش روی ظروفتان مقاومت لازم در برابر شستشو در ماشین ظرفشویی و مصرف روزانه را ندارند.

به شما پیشنهاد می کنیم برای داشتن یک تجربه موفق خرید، ظروفی که با فناوری IGD (دکور داخل لعابی) دکور شده اند را برای مصرف روزانه خود برگزینید. 

ویژگی ظروف دکور شده با فناوری IGD (دکور داخل لعابی) :

در ظروف دکور شده با این فناوری، که در ایران انحصاراً توسط شرکت چینی زرین ایران تولید و عرضه می شود، لعاب مانند لایه ای شفاف و محافظ روی طرح ها و نقوش را می پوشاند که موجب درخشش فوق العاده نقوش روی ظروف می شود و همچنین مقاومت آنها در برابر شست و شو بسیار بالا می برد، بنابراین:

  • استفاده از مواد شوینده به هیچ وجه موجب آسیب دیدن نقوش آنها نخواهد شد و برای استفاده روزمره و شست و شوی مکرر در ماشین ظرفشویی کاملاً مناسبند.
  • این ظروف از سبک ترین و ظریف ترین ظروف چینی در جهان محسوب می گردند. شفافیت به موازات فرمهای بدیع و زیبا و نقوش و طرح های دلنشین، زیبایی مضاعفی به این محصولات بخشیده است و در نهایت طرح و نقش ظروف دکور شده به روش داخل لعابی در مقابل شستشو در ماشینهای ظرفشویی 100 درصد مقاوم بوده و درخشندگی و ثبات رنگ طرح ها به صورت مادام العمر تضمین گردیده است.

چگونه ظروف چینی که با این فناوری ساخته شده اند را تشخیص دهیم؟

ظروف تزیین شده به روش IGD (دکور داخل لعابی) با ذکر عبارت زیر در پشت ظرف مشخص می گردند:

  • "Inglaze Decoration" و "Dishwasher Safe" برای طرح های طلادار
  • "Inglaze Decoration" و "Microwave & Dishwasher Safe" برای طرح های بدون طلا